Friday, March 8, 2013

Wel potverdrie! Oh darned...

Riep ik in een eerder bericht nog zo mooi dat ik alweer een superleuk idee had voor een nieuw ontwerp, zie ik nu dat ik niet de enige was die op dat idee was gekomen! Je zou denken dat overal inmiddels wel een haakpatroon van is, maar dit had ik nog niet gevonden en dus had ik ontzettend zin om het patroon dan zelf te gaan ontwerpen.

Maar nu zie ik dat Christel Krukkert, schrijfster van vele haakboekjes, dit idee ook in haar hoofd had. En waarschijnlijk nog wat eerder dan ik, want haar ontwerp is al klaar. Waar ik het over heb? De gehaakte versie van dat oerhollandse kussende stelletje! Deze dus:

Te vinden in de webshop van Christel Krukkert en binnenkort ongetwijfeld in haar nieuwste boekje met allemaal Hollandse ontwerpen. Ach, en eerlijk is eerlijk, ik had het waarschijnlijk niet mooier kunnen doen. Wat een prachtige creatie!

En ik? Ik ga weer verder zoeken naar iets wat er nog niet is :-) Een leuke uitdaging!





(c) Christel Krukkert


Oja: nog twee volgers en ik ga mijn haakpatroon van de Stafford verloten! Ik hoop dat snel te mogen doen :-)

ENGLISH TRANSLATION FOLLOWS SOON!

5 comments:

  1. Zal een hele uitdaging worden,want volgens mij is zowat alles al eens ooit gehaakt;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja precies! Daarom was ik ook zo blij met mijn vermeende 'ontdekking' haha!

      Delete
  2. zag em bij Toedeloez al in het lila, wel errug leuk hoor ! :-)

    groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. Oh ja, ik probeer ook weer iets origineels te bedenken... maar dan kom ik in japan en hebben ze het gewoon. Balen is dat he? Moeilijk he origineel blijven!
    Ik heb je actief toegevoegd aan mijn blog... dus als je ook af en toe op die van mij kijkt.. hi hi, blijf ik je volgen. groet ami fan (www.cute-amigurumi.blogspot.nl. Ik ben benieuwd naar je verloting. Dit haal je vast wel!

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze heel erg leuk en lief. Ook mooi gemaakt, maar jij vind zeker ook nog iets heel leuks! Ben benieuwd!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie!