Tuesday, April 9, 2013

Vinden jullie mij leuk? Do you like me?

Vandaag is de facebookpagina van Met Stip Gehaakt online gegaan! Ik zou het leuk vinden als jullie een bezoekje komen brengen:

https://www.facebook.com/metstipgehaakt

En ik vind het helemaal leuk als jullie mijn pagina 'liken'! Ik ben van plan op deze pagina allerlei give aways te organiseren, haaktips te geven, producten op bestelling te verkopen en haakpatronen aan te bieden. Het moet allemaal natuurlijk nog een beetje vorm krijgen...

Afgelopen zondag heb ik met mijn producten op de Diezijn Leuk markt in Groningen gestaan. Hieronder wat foto's. Er kwamen ook wat medebloggers langs, hartstikke leuk!


Mijn moeder was gezellig mee! My mother was joining me!






























ENGLISH

Today the facebook page of Met Stip Gehaakt went online! I would like it if you would pay it a visit:


And I would really really like it if you all would 'like' my page! I am planning to organise many give aways, give crochet tips, sell products on demand and post crochet patterns on this page. It all has to get bigger and better... 

The pics above are of a handmade market last Sunday in Groningen, where I sold my crocheted stuff. Some other bloggers came by, very nice!


8 comments:

  1. Ik heb je net een 'vind-ik-leuk' gegeven op Facebook en daar een reactie achter gelaten bij één van je foto's, kom ik nu je bericht op je blog tegen! Hahaha!

    Groetjes,Vera

    ReplyDelete
  2. wat een leuke kraam. Ik vind die honden die je moeder vast heeft. Hoe groot zijn ze en waar zijn ze mee gehaakt als ik vragen mag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Margaret! Die honden zijn gróóót :-) Als ze zitten, zijn ze 40 cm hoog. Liggend met de achterpoten naar achteren gestrekt heb ik ze nog niet gemeten, maar dan zullen ze toch al snel 70 cm lang zijn... Ze zijn gehaakt met hetzelfde garen als de baby cocoon, Phildar Aviso. Ik vermoed dat je ze met alle soorten garen wel kunt haken, al zullen ze dan afhankelijk van het garen wat kleiner worden.

      Delete
    2. Dank je, wat leuk, ik zag het later inderdaad bij Etsy staan de maat. Wij hebben een engelse cocker spaniel dus ik twijfel nog, heb nog zoveel op mijn lijstje maar vind deze wel heel erg leuk voor mijn zelf. hihi
      Ik ken je patronen van de baby cocoon dus dat moet wel goed komen. Ik zag ook weer mooie cocoonen op je kraam liggen, heb je ze nog kunnen verkopen ?

      Delete
  3. Tuurlijk like ik you! Je maakt geweldig leuke dingen en ik ben heel benieuwd wat er nog komen gaat!

    ReplyDelete
  4. HelaHela ik herken ze hoor ,wat een gezellige bedoening daar , hihi , het patroontje ervan is schitterend uitgelegt
    grtjs Emma

    ReplyDelete
  5. zou het erg leuk vinden als er eens zo`n grote teckel zou komen ,
    de staffordshire bull terrier heb ik al gekocht ga er snel mee aan de gang
    gr Riet

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie!